Samosznurujące się obuwie od firmy Nike

Problemy ze zbyt ciasnym lub luźnym dopasowaniem obuwia? Marka Nike ma na to odpowiedź. Podczas prezentacji w Nowym Jorku, potentat ubrań sportowych ujawnił projekt HyperAdapt 1.0, który już wkrótce może odmienić życie nie tylko sportowców wyczynowych, ale także zwykłych pasjonatów aktywności fizycznej.

Innowacje i stosowanie zaawansowanych technologii to nie tylko domena firm z branży IT. Podobne ruchy podejmują także globalne marki produkujące ubrania, które chcą wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom dotyczącym personalizacji. Pionierem w tym obszarze zdaje się być Nike.

Tym razem firma z Beaverton w stanie Oregon zaprezentowała pozbawione tradycyjnych sznurowadeł obuwie, które po założeniu pozwalają na odpowiednie dopasowanie się do stopy za pomocą specjalnych przycisków. Projekt ten to rozwinięcie konceptu Nike Air Mag z roku 2015, jednak tym razem z większym ukłonem w stronę bardziej tradycyjnie prezentującego się obuwia sportowego.

Podczas gdy Nike Air Mag stanowiły nadzwyczaj limitowaną wersję sprzedaną na aukcji charytatywnej dla wsparcia badań nad Parkinsonem, obuwie ujawnione w tym roku będą dostępne dla zwykłych klientów. Wszystko po zapisaniu się do rozwijanej przez firmę aplikacji Nike+ App i wyrażeniu chęci zakupu.

Cena samosznurującego się obuwia nie jest znana. Wiadomo już jednak, że będą one dostępne jeszcze w tym roku w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, szarej i białej.

Źródła:
„Nike unveils its first self-lacing sneaker”, nbcnews.com, 17.03.2016
„Nike reveals auto-lacing shoes you’ll actually be able to buy”, ign.com, 17.03.2016

Zdjęcie pochodzi z:
news.nike.com

Share Button

Powiązane wiadomości

Napisz odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są za pomocą *



© 2014 Centrum Schumpetera. WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE.